ВЕСІЛЛЯ ЗІ СМЕРТЕЛЬНИМ КІНЦЕМ

 Більше тижня тому, повертаючись з весілля, зник 17-річний житель  села Лисівці Заліщицького району Іван Педько. До пошуків хлопця долучались жителі навколишніх сіл, міліція, ДСНС. Тіло виявили на 5-тий день пошуків, закопане на покинутому кар’єрі.

Виявляється, жертва і нападник гуляли на одному весіллі. Поки гуляли весілля, 17-річний хлопець пересікся зі своїм вбивцею двічі. Як виявилось, вони були на одній забаві, проте в різний час. Деталі трагедії в Заліщицькому районі розповів на прес-конференції начальник обласного УМВС Олександр Богомол.

Нагадаємо, більше тижня тому, повертаючись з весілля, зник 17-річний житель села Лисівці Заліщицького району Іван Педько. До пошуків хлопця долучались жителі навколишніх сіл, міліція, ДСНС. Тіло виявили на 5-тий день пошуків, закопане на покинутому кар’єрі.

За словами очільника міліції, перше непорозуміння між підлітком та його кривдником сталося задовго до смерті юнака.

- Хлопець впав зі скутера, лежав біля дороги. Їхав чоловік бусом, зупинився, щоб допомогти, і між ними виник конфлікт. Вони побились. Чоловік поїхав на весілля, а цей хлопець, якраз з весілля повертався. У потерпілого за результатами експертизи виявили 4 проміле алкогольного сп’яніння.

Прибувши на весілля, чоловік ділився за чаркою про свою дорожню пригоду. Згодом він виявив, що у нього пропав гаманець. Появився «захмелілий» намір повернутися, оскільки чоловік запідозрив, що гаманець міг випасти під час сутички або хлопчина просто викрав його.

- Чоловік бусом повернувся назад і того ж хлопця, якому раніше намагався надати допомогу,  збив. Збив, знайшов свій гаманець в нього, тіло відтягнув на обочину. І потім повернувся додому. Зрозумів, що потрапив в біду, взяв лопату, знову повернувся і тіло закопав на одному з піщаних кар’єрів.

Трагічна подія сталася в ніч з суботи на неділю. Мати хлопця забила на сполох перед обідом в понеділок, звернувшись в міліцію, каже Олександр Богомол. Міліція відтворила подію з чоловіком на бусі. Він на початках розповів про дорожній конфлікт, але приховав, що збив і закопав хлопця. Бо й на весіллі розповідав, що хотів помогти, а тут спричинилася бійка, результатами якої були синці на його обличчі.

Все ж таки під тиском доказів чоловік признався, що заподіяв лихо.

- Проводили ми заходи, шукали інформацію. На місці події активно працювали по залишках скутеру, по утворених слідах. Бус ми зразу ж забрали в того чоловіка. Тільки як ми знайшли, в бусі була кров, були якісь вм’ятини на машині. Складали все до купи, поспілкувались з чоловіком і, розказавши, що ми маємо доказову базу, чоловік зізнався у скоєному. Він показав, де заховав хлопця.

За словами начальника УМВС, експертиза була проведена наступного дня після знайдення тіла хлопчини. Судмедекспертів викликали з обласного центру. Вони виявили в результаті вскриття, що травми на тілі характерні для ДТП. Експертами було встановлено, що смерть наступила миттєво внаслідок черепно-мозкової травми.

Винна особа затримана міліцією в порядку ст 208 КПК України. Йому оголошено підозру за ч. 2 ст. 286 Кримінального кодексу, тобто дорожньо-транспортна пригода, яка потягнула за собою смерть потерпілого.

- Зараз ще тривають деякі експертизи, але справа має перспективи в найближчий час бути направленою до суду, – заявив Олександр Богомол.


Повернутися
23.09.2015
Категорія: Кримінал
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Люди діляться на багатих і бідних. При цьому і багатство, і бідність є випробуванням. Проте бідність — більш легкий, зручний хрест,  у той час як багатство — більш важкий. Науковці говорять навіть про гедонізм бідних — їм властиве переживання катарсису від своєї безумовної порядності порівняно із "вкраденими статками олігархів". При цьому цікаво, що "багаті", тобто всі ті, хто не сприймає себе «бідним», узагалі не оперують таким примітивним розшаруванням "багатий - бідний", тож дискурс протистояння «бідні-багаті» створюється самими бідними. Ознака, за якою «бідні» відносять тих чи інших людей до цих двох класів, є також примітивна - це самовизначення особистості: якщо людина радо себе зараховує до бідних, то це "наш!", і саме в цей момент запускається полум'яна риторика "ми бідні - а вони багаті, та вони нам, бідним...".  Питання влади над своїм життям для бідного не стоїть - бо "владою користуються багаті, аби поневолювати бідних і робити їх ще біднішими".

На думку психологів, в людини грошей стільки, скільки вона дозволяє собі. Я б сформулював це так:  справжні багатство чи бідність не у гаманці, а в голові… Так звана бідність – це насправді невміння користуватися своїм багатством. Ми відкладаємо кошти «на чорний день», нові речі – «на потім». В результаті отримуємо життя з чорних днів, і це «потім» ніколи не настає. Відкрию вам таємницю: «потім» не існує. Є тільки зараз. А в ньому є люди, які як кремінь, або як губка, або ж як мед. Щоб отримати щось від людини-кременя, треба щосили  її стукати. Щоб отримати щось у людини-губки —  треба довго її тиснути. А людина-мед розливається для усіх сама…