УПЕРЕД, НА СХІД!
Україна переорієнтує експорт агропродукції на ринки Південного та Далекого Сходу. У минулому маркетинговому році спостерігалося суттєве нарощення обсягів експорту продукції до Китаю, Туреччини, Саудівської Аравії та Лівану. Зокрема, обсяги експорту до Китаю збільшилися на 103 відсотки, до Туреччини — на 71, до Саудівської Аравії — на 40. Суттєве пожвавлення торгівлі спостерігається за такими товарними позиціями, як м’ясо та їстівні субпродукти, плоди та горіхи, кава, чай.
У минулому маркетинговому році експорт насіння і плодів олійних культур до Туреччини збільшився в 1,5 раза, також для цього виду продукції було відкрито ринок Саудівської Аравії. М’ясо та їстівні субпродукти користувалися популярністю в Нідерландах, куди поставки продукції були нарощені вчетверо, також до цієї країни розпочато постачання тютюну і його промислових залишків. Тютюн також поставлявся до Кореї, Болгарії, Румунії та Китаю, але найбільше — до Єгипту. Експорт їстівних плодів та горіхів суттєво зріс до Азербайджану (у 30 разів), Угорщини (у 3 рази) та Іраку (0,7 раза). Натомість зменшилися обсяги експорту до Росії (— 74%), Нідерландів, Японії та Великобританії. Загалом обсяг експорту агропродукції скоротився на 1,4 млрд. доларів США, з них 1,2 млрд. припадає на зменшення обсягу торгівлі з Російською Федерацією.
← Повернутися