Штучний інтелект виявив 6 тисяч не відомих раніше вірусів

Дослідник з Каліфорнії США, з допомогою штучного інтелекту знайшов майже 6 000 раніше невідомих видів вірусів.

Статтю з дослідженням біолога з Об’єднаного інституту геному DOE в Каліфорнії Саймона Ру опублікували в журналі Nature.

Біолог навчив комп’ютери ідентифікувати генетичну послідовність вірусів з сімейства Inoviridae. Ці віруси живуть в бактеріях і змінюють поведінку свого господаря.

Вченому вдалося зібрати масив геномних даних, а комп’ютер відновив понад 10 тисяч генів Inoviridae і згрупував їх. Близько 6 тисяч з них не були відомі науці.

За словами вчених, це відкриття зможе стати новим інструментом для вивчення величезного і в значній мірі невідомого різноманітності вірусів на Землі

Зазвичай дослідники намагаються виявити невідомі віруси в зразках, взятих з різних середовищ методом секвенування ДНК. Для цього відокремлюють невеликі ділянки ДНК, та шукають в них послідовності структурних елементів ДНК — нуклеотидів, які притаманні вже відомим вірусам і бактеріям. Самі вчені відзначали, що метод схожий на функцію комп'ютерного пошуку слова або букви в тексті.

Утім, цей метод часто зазнає невдачі, адже вченні не можуть виявляти віруси чий «генетичний підпис» значно відрізняється від відомих науці.

Штучний інтелект здатний розпізнати ДНК невідомого вірусу, оскільки він автоматично навчається визначати відповідні послідовності генів у величезних масивах інформації.

01.04.2018
Категорія: Новини

Люди діляться на багатих і бідних. При цьому і багатство, і бідність є випробуванням. Проте бідність — більш легкий, зручний хрест,  у той час як багатство — більш важкий. Науковці говорять навіть про гедонізм бідних — їм властиве переживання катарсису від своєї безумовної порядності порівняно із "вкраденими статками олігархів". При цьому цікаво, що "багаті", тобто всі ті, хто не сприймає себе «бідним», узагалі не оперують таким примітивним розшаруванням "багатий - бідний", тож дискурс протистояння «бідні-багаті» створюється самими бідними. Ознака, за якою «бідні» відносять тих чи інших людей до цих двох класів, є також примітивна - це самовизначення особистості: якщо людина радо себе зараховує до бідних, то це "наш!", і саме в цей момент запускається полум'яна риторика "ми бідні - а вони багаті, та вони нам, бідним...".  Питання влади над своїм життям для бідного не стоїть - бо "владою користуються багаті, аби поневолювати бідних і робити їх ще біднішими".

На думку психологів, в людини грошей стільки, скільки вона дозволяє собі. Я б сформулював це так:  справжні багатство чи бідність не у гаманці, а в голові… Так звана бідність – це насправді невміння користуватися своїм багатством. Ми відкладаємо кошти «на чорний день», нові речі – «на потім». В результаті отримуємо життя з чорних днів, і це «потім» ніколи не настає. Відкрию вам таємницю: «потім» не існує. Є тільки зараз. А в ньому є люди, які як кремінь, або як губка, або ж як мед. Щоб отримати щось від людини-кременя, треба щосили  її стукати. Щоб отримати щось у людини-губки —  треба довго її тиснути. А людина-мед розливається для усіх сама…