Штучний інтелект виявив 6 тисяч не відомих раніше вірусів

Дослідник з Каліфорнії США, з допомогою штучного інтелекту знайшов майже 6 000 раніше невідомих видів вірусів.

Статтю з дослідженням біолога з Об’єднаного інституту геному DOE в Каліфорнії Саймона Ру опублікували в журналі Nature.

Біолог навчив комп’ютери ідентифікувати генетичну послідовність вірусів з сімейства Inoviridae. Ці віруси живуть в бактеріях і змінюють поведінку свого господаря.

Вченому вдалося зібрати масив геномних даних, а комп’ютер відновив понад 10 тисяч генів Inoviridae і згрупував їх. Близько 6 тисяч з них не були відомі науці.

За словами вчених, це відкриття зможе стати новим інструментом для вивчення величезного і в значній мірі невідомого різноманітності вірусів на Землі

Зазвичай дослідники намагаються виявити невідомі віруси в зразках, взятих з різних середовищ методом секвенування ДНК. Для цього відокремлюють невеликі ділянки ДНК, та шукають в них послідовності структурних елементів ДНК — нуклеотидів, які притаманні вже відомим вірусам і бактеріям. Самі вчені відзначали, що метод схожий на функцію комп'ютерного пошуку слова або букви в тексті.

Утім, цей метод часто зазнає невдачі, адже вченні не можуть виявляти віруси чий «генетичний підпис» значно відрізняється від відомих науці.

Штучний інтелект здатний розпізнати ДНК невідомого вірусу, оскільки він автоматично навчається визначати відповідні послідовності генів у величезних масивах інформації.

01.04.2018
Категорія: Новини

Кілька днів тому для наших школярів пролунав останній шкільний дзвоник. Когось він покликав до   літніх канікул, а когось - у доросле життя. Усі вони дуже різні (хтось одягнув на це свято вишиванку, а хтось-радянську форму, хтось зустрів його у новенькій школі, а у когось в стіну класу-пробоїна від міни, ), проте у них більше спільного, ніж вони собі можуть уявити.  Ні, я не про «міленіалів». Я про мужність бути собою. За будь-яких умов і обставин.

Свобода їхнього покоління – це як Сізіф, що носить на плечах тягар пам’яті минулого,  досвід, не пережитий безпосередньо, але глибоко відчутий. Їхні дідусі-бабусі ще можуть розповісти їм про УПА і Сибір, їхні батьки на власному досвіді бачили гниття і розпад Союзу… Вони ж самі стали свідками того, як покоління, що гасало дітьми й підлітками по Майдану в 2004-му році, в 2014-му на цьому ж Майдані, а потім і на війні – вже гинуло…

Їх недаремно називають найбільш «самосвідомим» поколінням. Вони вірять, що одна людина може змінити світ, бо кожен із них його уже змінює. Вони не чекають, аби їм щось зробили – вони роблять,  не обмежуються мовленням – вони говорять, не обмежуються слуханням – вони чують, вони не обмежуватимуться простим існуванням - вони живуть. І свій життєвий вибір вони будуть робити на тлі європейського вибору нашої країни.   Історик Тімоті Снайдер якось сказав, що Європа — це проза, а Україна — це поезія. Прожити на одній поезії неможливо, але й жити на самій лише прозі — нудно. Тому їхнє життя буде яким завгодно, але не нудним.