Штучний інтелект виявив 6 тисяч не відомих раніше вірусів

Дослідник з Каліфорнії США, з допомогою штучного інтелекту знайшов майже 6 000 раніше невідомих видів вірусів.

Статтю з дослідженням біолога з Об’єднаного інституту геному DOE в Каліфорнії Саймона Ру опублікували в журналі Nature.

Біолог навчив комп’ютери ідентифікувати генетичну послідовність вірусів з сімейства Inoviridae. Ці віруси живуть в бактеріях і змінюють поведінку свого господаря.

Вченому вдалося зібрати масив геномних даних, а комп’ютер відновив понад 10 тисяч генів Inoviridae і згрупував їх. Близько 6 тисяч з них не були відомі науці.

За словами вчених, це відкриття зможе стати новим інструментом для вивчення величезного і в значній мірі невідомого різноманітності вірусів на Землі

Зазвичай дослідники намагаються виявити невідомі віруси в зразках, взятих з різних середовищ методом секвенування ДНК. Для цього відокремлюють невеликі ділянки ДНК, та шукають в них послідовності структурних елементів ДНК — нуклеотидів, які притаманні вже відомим вірусам і бактеріям. Самі вчені відзначали, що метод схожий на функцію комп'ютерного пошуку слова або букви в тексті.

Утім, цей метод часто зазнає невдачі, адже вченні не можуть виявляти віруси чий «генетичний підпис» значно відрізняється від відомих науці.

Штучний інтелект здатний розпізнати ДНК невідомого вірусу, оскільки він автоматично навчається визначати відповідні послідовності генів у величезних масивах інформації.

01.04.2018
Категорія: Новини

Сучасне життя —  лернейська гідра, яка щодня нарощує нові голови замість тих, що ми вчора з такими зусиллями зрубали. Порівняння «час – це гроші» в двадцять першому столітті остаточно втратило свою актуальність. Гроші більше не мають значення, а от час має. Його не заробиш, не вкладеш, не примножиш, не подаруєш, не накопичиш, не візьмеш в кредит і навіть не вкрадеш. Він знецінює наші ресурси, забирає шанси і постійно вкорочує нам віку, даючи поблажку хіба що до вину та пірамідам.

Ми часто забуваємо, що час — єдина річ, якою ми не можемо керувати і тратимо купу часу на читання  трактатів  про тайм-менеджмент. Говорячи, що ми маємо час, ми плутаємо підмет та додаток…

Французький поет П’єр Буаст стверджував, що час часто вбиває тих, хто намагається вбити його. Тим часом українські неокласики впевнені, що за ставленням до нього (хоча, зрештою, не лише до нього) існує тільки два типи людей: перші сидять на березі річки і чекають, доки течією пропливе труп ворога, і другі – це ті, хто цих ворогів пускає за водою…  Хоча є ще й треті. Вони, власне, і є вороги.