Штучний інтелект виявив 6 тисяч не відомих раніше вірусів

Дослідник з Каліфорнії США, з допомогою штучного інтелекту знайшов майже 6 000 раніше невідомих видів вірусів.

Статтю з дослідженням біолога з Об’єднаного інституту геному DOE в Каліфорнії Саймона Ру опублікували в журналі Nature.

Біолог навчив комп’ютери ідентифікувати генетичну послідовність вірусів з сімейства Inoviridae. Ці віруси живуть в бактеріях і змінюють поведінку свого господаря.

Вченому вдалося зібрати масив геномних даних, а комп’ютер відновив понад 10 тисяч генів Inoviridae і згрупував їх. Близько 6 тисяч з них не були відомі науці.

За словами вчених, це відкриття зможе стати новим інструментом для вивчення величезного і в значній мірі невідомого різноманітності вірусів на Землі

Зазвичай дослідники намагаються виявити невідомі віруси в зразках, взятих з різних середовищ методом секвенування ДНК. Для цього відокремлюють невеликі ділянки ДНК, та шукають в них послідовності структурних елементів ДНК — нуклеотидів, які притаманні вже відомим вірусам і бактеріям. Самі вчені відзначали, що метод схожий на функцію комп'ютерного пошуку слова або букви в тексті.

Утім, цей метод часто зазнає невдачі, адже вченні не можуть виявляти віруси чий «генетичний підпис» значно відрізняється від відомих науці.

Штучний інтелект здатний розпізнати ДНК невідомого вірусу, оскільки він автоматично навчається визначати відповідні послідовності генів у величезних масивах інформації.

01.04.2018
Категорія: Новини

Незалежність нашої країни складається із нас, наших життів, наших вчинків і наших рішень. Незалежність це не дань і навіть не день. Не парад і не пишне свято.  Її можна порівняти хіба з повітрям – по справжньому незалежність можна відчути тільки тоді, коли її бракує, коли вони зникає або її у вас відбирають. Українці знають ціну незалежності.  Останні чотири роки ми засвоювали цей урок.

Справжня незалежність не починається з "усього", вона починається з "нуля". Сьогодні. Через бруд, кров, піт, мозолі, могили... Зрештою, останні чотири роки – це лише верхівка «айсберга», з яким ми зіткнулися. Насправді ми двадцять сьомий рік перебудовуємо на нормальний будинок «казарму», споруджену радянськими архітекторами-деміургами. Вони, незалежно від задуму, вміли будувати тільки казарми…  Хмара пилу від нашого «будівництва» осідала довгі роки, заступаючи нам зір, і аж тепер простір довкола потрохи розвиднюється.  Стало видно людей, які відстоюють, впроваджують нове, підтримують, формують, будують, ризикують, не мовчать, не падають духом і не дають іншим, групуються, тягнуть гуртом, вірять… Разом ми збудували власну державу. Тепер треба поліпшувати її якість.