Вишнівецький палац… «дебютував» у кіно!

 У суботу, 17 березня,  Вишнівецький палац приймав незвичайних «гостей» — актори, переодягнуті в убори 19 століття, оператори,  гримери, режисери з кінохлопавкою… У Вишнівець завітало кіно: тут зніматимуть епізоди серіалу «Кріпачка». Зйомки багатосерійної костюмованої драми «Кріпачка» розпочали телеканал СТБ спільно з кінокомпанією Film.ua. Як розповіла «НОВІЙ…» екскурсовод Вишнівецького відділу Національного заповіднику «Замки Тернопілля» Валентина Брега, у зимовий період на території палацу відзнімуть кілька сцен,  головна ж частина кінозйомок  розпочнеться влітку, у червні-липні. Планується, що у кінопроцесі буде задіяно до ста осіб. «Поки що у зйомках «задіяний», так би мовити, екстер’єр палацу, проте творча група пригладається до оновленої дзеркальної зали палацу і, можливо, деякі сцену відзнімуть ще й там», -   каже пані Валентина.

 Події фільму розгортатимуться у середині ХІХ ст. напередодні відміни кріпосного права. У суботу 17 березня відбулися перші зйомки. Зйомки, повідомляє прес-служба телеканалу СТБ, будуть тривати більше року, і, окрім палацу Вишневецьких, пройдуть у садибі Чечеля (с.Самчики, Хмельницька область), замку Вишневецьких (Тернопільська область), палацо-парковому ансамблі «Качанівка» (Чернігівська область), музеї ім. Пирогова у Вінниці, Житомирській обласній філармонії та інших містах.

«Ідею костюмованої драми виношували давно. Якщо подивитись на успішні серіали останніх років, то запит на такі проекти достатньо високий. Це явище, яке неможливо ігнорувати. Люди люблять дивитись гарні костюмовані історії, де є пристрасть, інтриги, сльози та кохання. Ти наче переносишся в іншу, страшенно гарну епоху. Події відбуваються у 19 столітті. Наша історія – це час неймовірного вбрання: об’ємні сукні, на які використовували кілометри тканини, рюші, мереживо, банти… Такі історії – це завжди красиво, це завжди про кохання, шляхетність, про боротьбу піднесеного з низьким та негідним, – повідомляє креативний продюсер та автор ідеї Тала Пристаєцька. - У нас задіяно багато відомих акторів, яких український глядач уже знає та любить, але в нашій історії побачить с іншого боку…»

У драмі знімаються Станіслав Боклан, Ольга Сумська, Катерина Ковальчук, Олексій Яровенко, Марк Дробот, Олеся Жураковська, Михайло Гаврилов, Ксенія Мішина та інші. Режисери фільму Фелікс Герчиков та Максим Литвинов. Режисери - Фелікс Герчиков та Максим Литвинов.

 


Повернутися
01.04.2018
Категорія: Культура
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Люди діляться на багатих і бідних. При цьому і багатство, і бідність є випробуванням. Проте бідність — більш легкий, зручний хрест,  у той час як багатство — більш важкий. Науковці говорять навіть про гедонізм бідних — їм властиве переживання катарсису від своєї безумовної порядності порівняно із "вкраденими статками олігархів". При цьому цікаво, що "багаті", тобто всі ті, хто не сприймає себе «бідним», узагалі не оперують таким примітивним розшаруванням "багатий - бідний", тож дискурс протистояння «бідні-багаті» створюється самими бідними. Ознака, за якою «бідні» відносять тих чи інших людей до цих двох класів, є також примітивна - це самовизначення особистості: якщо людина радо себе зараховує до бідних, то це "наш!", і саме в цей момент запускається полум'яна риторика "ми бідні - а вони багаті, та вони нам, бідним...".  Питання влади над своїм життям для бідного не стоїть - бо "владою користуються багаті, аби поневолювати бідних і робити їх ще біднішими".

На думку психологів, в людини грошей стільки, скільки вона дозволяє собі. Я б сформулював це так:  справжні багатство чи бідність не у гаманці, а в голові… Так звана бідність – це насправді невміння користуватися своїм багатством. Ми відкладаємо кошти «на чорний день», нові речі – «на потім». В результаті отримуємо життя з чорних днів, і це «потім» ніколи не настає. Відкрию вам таємницю: «потім» не існує. Є тільки зараз. А в ньому є люди, які як кремінь, або як губка, або ж як мед. Щоб отримати щось від людини-кременя, треба щосили  її стукати. Щоб отримати щось у людини-губки —  треба довго її тиснути. А людина-мед розливається для усіх сама…