Не пий, козаче, Вкраїна просить…

Чверть українців ніколи не вживали алкголь, однак регулярно випивають більше 50%. Про це свідчать дані Research & Branding Group, передає 1NEWS з посиланням на УНН.

Відзначається, що найвища питома вага вживають спиртні напої спостерігається серед осіб у віці від 30 до 39 років (70%), а найнижчий — серед тих, кому вже виповнилося 60 років (42%).

В середньому дорослий українець випиває 8 літрів алкоголю в рік. І, не дивлячись на значне подорожчання спиртного протягом останніх трьох років, пити менше населення України не стало.

Єдине до чого привели високі ціни, так це до зростання попиту на більш дешевий і менш якісний (підпільного виробництва) продукт.

Експерти відзначають, що в разі подальшого підвищення акцизів, частка тіньового ринку алкогольних напоїв буде рости і може досягти 80-90%.


Повернутися
09.12.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Є певний тип захворювань, які називають автоімунними:  коли імунітет організму мобілізується не супроти сторонньої сполуки (вірусів, мікроорганізмів тощо), а проти здорових клітин чи тканин власного організму. Вам ніколи не здавалося, що чимала частина українців теж так само «хворіє», атакуючи всі здорові починання у власній країні? «Автоімунні» українці зневажливо зітхали «і до чого ви там домайданитеся» в той час, коли інші міняли країну, подекуди віддаючи за це життя. Вони «втомилися від війни», натомість запопадливо переходять на російську мову з туристами із Сиктивкара,  лають Бандеру і намагаються переконати нас у тому, що помирати від голоду в Голодоморі більш інтелігентно і благородно, ніж давати збройну відсіч гнобителям під час  Гайдамаччини чи в національно-визвольної боротьби ОУН та УПА...

«Автоімунні» українці гноблять починання  Уляни Супрун, уїдливо коментуючи, що, мовляв, «як мазали перекисом, так і мазатимемо, бо це вам не міфи розвінчувати...»  Проте ці міфи, на які не втомлюється відкривати нам очі пані Уляна,  коштують бюджету мільйони.

 Головний наш ворог – у нас самих. Ми самі себе з’їдаємо. Проте пропаганда і зовнішніх, і внутрішніх ворогів лише тоді дієва, коли ти боїшся правди, коли ти сам погоджуєшся на брехню. На щастя, все більшає «здорових клітин». Людей, котрі  не бояться назвати мародера мародером, запроданця запроданцем, ворога ворогом... Тих, хто і говорить, і чинить правду в очі. Хто робить все можливе, щоб врятувати країну від  усіх перелічених вище.