Реалізація промислової продукції

У січні–жовтні 2017р. підприємствами області реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) на суму 14660,1 млн.грн.

У загальному обсязі реалізації найбільша питома вага припадала на підприємства переробної промисловості – 69,7% (у т.ч. з виробництва харчових продуктів, напоїв і тютюнових виробів – 35,0%) та постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря – 25,8%.

В обсязі реалізованої продукції за основними промисловими групами споживчі товари короткострокового використання склали 5472,0 млн.грн або 37,6% до загального обсягу, товари проміжного споживання – 4067,7 млн.грн (28,0%), енергія – 3937,2 млн.грн (27,0%), інвестиційні товари – 889,7 млн.грн (6,1%), споживчі товари тривалого використання – 190,7 млн.грн (1,3%).

Реалізація промислової продукції на одну особу населення в січні–жовтні 2017р. становила 13798,3 грн (у січні–жовтні 2016р. – 11151,7 грн).

 

 

Головне управління статистики

у Тернопільській області


Повернутися
09.12.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Є певний тип захворювань, які називають автоімунними:  коли імунітет організму мобілізується не супроти сторонньої сполуки (вірусів, мікроорганізмів тощо), а проти здорових клітин чи тканин власного організму. Вам ніколи не здавалося, що чимала частина українців теж так само «хворіє», атакуючи всі здорові починання у власній країні? «Автоімунні» українці зневажливо зітхали «і до чого ви там домайданитеся» в той час, коли інші міняли країну, подекуди віддаючи за це життя. Вони «втомилися від війни», натомість запопадливо переходять на російську мову з туристами із Сиктивкара,  лають Бандеру і намагаються переконати нас у тому, що помирати від голоду в Голодоморі більш інтелігентно і благородно, ніж давати збройну відсіч гнобителям під час  Гайдамаччини чи в національно-визвольної боротьби ОУН та УПА...

«Автоімунні» українці гноблять починання  Уляни Супрун, уїдливо коментуючи, що, мовляв, «як мазали перекисом, так і мазатимемо, бо це вам не міфи розвінчувати...»  Проте ці міфи, на які не втомлюється відкривати нам очі пані Уляна,  коштують бюджету мільйони.

 Головний наш ворог – у нас самих. Ми самі себе з’їдаємо. Проте пропаганда і зовнішніх, і внутрішніх ворогів лише тоді дієва, коли ти боїшся правди, коли ти сам погоджуєшся на брехню. На щастя, все більшає «здорових клітин». Людей, котрі  не бояться назвати мародера мародером, запроданця запроданцем, ворога ворогом... Тих, хто і говорить, і чинить правду в очі. Хто робить все можливе, щоб врятувати країну від  усіх перелічених вище.