Українські соки й мед-до Америки, вперед!

Соки прямого віджиму, мед преміум-сегменту, кондитерські вироби, пиво, соняшникова олія, кетчупи, соуси та чимало іншої продукції зацікавило представників американських торгових мереж і дистриб’юторів під час саміту українських брендів.

 Він проходив у жовтні в Посольстві України у США в рамках FMI PrivateBrands DC Summit.

 З української сторони учасниками ділової презентації (UkrainianBrands D.C.Summit) стали в першу чергу виробники продуктів харчування.

 Серед них — імениті «Чумак», «Житомирські ласощі», АВК та менш розрекламовані постачальники меду і соняшникової олії.

 Вони провели доволі результативні переговори з представниками продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі — членами торговельної асоціації Food Marketing Institute (FMI).

 В результаті проведених зустрічей і переговорів UkrainianBrands D.C. Summit став ефективним майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування і представниками продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі — членами торговельної асоціації FMI.

 Посланці вітчизняних компаній також узяли участь у щорічному заході, який організовується для виробників харчової продукції з різних країн світу і представників американських продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі.

 Нинішній саміт був присвячений в тому числі й розширенню співпраці американських торговельних мереж саме з українськими виробниками.

 Предметні розмови у представників українського бізнесу відбулися з уповноваженими особами від Federatedgroup, що надає повний комплект рішень для приватних торгових марок, HY-VEE (мережа супермаркетів, із 240 магазинів), AssociatedWholesaleGrocers (найбільший дистриб’ютор бакалійних товарів у роздрібних мережах США, що обслуговує майже чотири тисячі магазинів у 30 штатах).

 «Під час саміту між українськими підприємствами і двома американськими мережами пройшли конкретні переговори, які вже найближчим часом трансформуються в підписані контракти», — зазначає посол України в США Валерій Чалий.

 Українські виробники також відвідали сусідню Канаду, де в Торонто провели переговори ще й з представниками канадських торговельних мереж Walmart і Metro.

 Резюмуючи результати саміту, віце-президент FMI Даг Бейкер високо оцінив потенціал української продукції на американському ринку. За його словами, бізнесмени двох країн отримали всі можливості для налагодження поставок української продукції у США. 

http://www.umoloda.kiev.ua


Повернутися
14.11.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Незалежність нашої країни складається із нас, наших життів, наших вчинків і наших рішень. Незалежність це не дань і навіть не день. Не парад і не пишне свято.  Її можна порівняти хіба з повітрям – по справжньому незалежність можна відчути тільки тоді, коли її бракує, коли вони зникає або її у вас відбирають. Українці знають ціну незалежності.  Останні чотири роки ми засвоювали цей урок.

    Справжня незалежність не починається з "усього", вона починається з "нуля". Сьогодні. Через бруд, кров, піт, мозолі, могили... Зрештою, останні чотири роки – це лише верхівка «айсберга», з яким ми зіткнулися. Насправді ми двадцять сьомий рік перебудовуємо на нормальний будинок «казарму», споруджену радянськими архітекторами-деміургами. Вони, незалежно від задуму, вміли будувати тільки казарми…  Хмара пилу від нашого «будівництва» осідала довгі роки, заступаючи нам зір, і аж тепер простір довкола потрохи розвиднюється.  Стало видно людей, які відстоюють, впроваджують нове, підтримують, формують, будують, ризикують, не мовчать, не падають духом і не дають іншим, групуються, тягнуть гуртом, вірять… Разом ми збудували власну державу. Тепер треба поліпшувати її якість.