Чипси… з льону: смачно та здорово!

Українська компанія «Фьючефуд», яка займається виробництвом снеків з льону (фьючипсів), уже домовляється про постачання своєї продукції в Європу і Америку.

 «Ми зараз ведемо переговори з партнерами з Польщі, Німеччини, Японії та США. Вже відправили зразки, очікуємо домовленості з постачання першої партії продукції», — повідомив директор компанії «Фьючефуд» Сергій Шакола.

 За його словами, зараз потужності для виробництва снеків становлять 10 тисяч пачок за місяць, але вони завантажені лише на 75 відсотків.

 «Розглядаємо це виробництво як лабораторну установку. Ми поки що фактично відпрацьовуємо технологію, тестуємо ринок. Уже зайшли в торговельні мережі і зараз плануємо розширюватися, — каже Шакола. — У нас достатньо потужності для того, щоб підготувати продукцію до сушіння, та й пакувальні потужності тут великі. А при збільшенні збуту ми розширимо лінію сушильних шаф», — повідомив керівник «Фьючефуд».

 Підприємство планує до кінця нинішнього року встановити додаткові сушильні шафи. У планах на 2018-2019 роки — подальше розширення виробничих потужностей, зокрема й будівництво нового заводу. Планують збільшити потужності мінімум удвічі. Інвестиції в розширення потужностей можуть становить 300-400 тисяч гривень. Але в підсумку збільшення потужностей залежить від збуту.

 «У мережу «Сільпо» ми поки що зайшли лише в 26 магазинів. Це потрібно було, щоб зрозуміти, як краще працювати з цією мережею. Вже пройшли перші продажі, почнемо поступово збільшувати реалізацію. Також ми працюємо більше двох років із мережею Novus, «Еко-лавка», Winetime, «Сирне королівство», з мережею заправок «ОККО»і кількома іншими», — повідомив директор «Фьючефуд».

 Компанія також розширюватиме лінійку снеків. «Фьючефуд» випускає чотири товарні позиції, а у планах на наступний рік — почати виробництво солодких снеків.

 Розгортаючи виробництво, звернули увагу на те, що ринок здорових снеків не заповнений і такої конкуренції, як на ринку стандартних снеків, тут поки що не має.

 «Ми створили ексклюзивний продукт і з ним вийшли на вільний ринок. Виробляємо фьючипси з насіння льону, до складу яких також входить гарбуз, томатна паста, перець, сіль. Усе наше обладнання і сировина українського виробництва. Виготовляємо снеки за власною технологією, використовуючи сушильні шафи. Висушуємо продукт гарячим повітрям. Аналогу нашій технології досі немає у світі, ми оформили на неї патент», — зазначив директор компанії.

 ТОВ «Фьючефуд» (Київ) засновано в 2013 році. Компанія займається виробництвом здорових снеків з насіння льону. Продажі продукції за 2016 рік досягли 2 мільйонів гривень.

 

Джерело: http://www.umoloda.kiev.ua


Повернутися
29.09.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Те, що відразу нас не вбило, вбивало нас довго і повільно.  Ми вже не святкуємо Новий рік — ми святкуємо те, що вижили в старому. Рік, що минає, був ще одним роком у воюючій країні, зі всіма витікаючими звідси наслідками. Я не хочу підбивати його підсумки. Бо підбивати підсумки  — це ніби креслити жирну риску під виконаними математичними діями в стовпчик: ось тут ми додали (друзів, грошей, проблем, перспектив — потрібне підкреслити),  відняли (друзів, грошей, проблем, перспектив, ну, ви зрозуміли…), помножили на щоденні будні, поділили на нереалізовані плани і —  що отримаємо в «сухому залишку»? Якою цифрою це підсумувати і де, зрештою, знайти «задачник», аби подивитися правильну відповідь, — якщо вона узагалі існує?..

Кожен із нас на Новий рік починав нове життя, але вистачало його ненадовго, тому що жити-то треба... Новий рік — це симулякр. 1 січня —  звичайний день, такий самий, як і всі інші, якщо тільки ви не переборщили з алкоголем чи олів’є напередодні. Почати життя з «табули раси», змінити його, зробити усе те, до чого не доходили руки попередні 365 днів можна будь-коли, не чекаючи, коли впаде остання голка з ялинки, яка тоскно припадає пилом у кутку.

 Усі ми мали великі надії, багато робили для того, щоб усе, про що мріяли, збулося. Комусь це вдалося, комусь ні, проте в усіх нас є одне спільне: Новий рік дає нам надію на майбутнє. Його сила — в його семантиці. Цокаючись бокалами з шампанським, усі ми віримо, що новий (свіжий, ще в хрумкій упаковці) рік, що маячить попереду, подарує нам нове життя — правильне, успішне, з високими цілями та досягненнями. І, загадуючи під святковий передзвін бажання, стискаємо кулаки: агов, ти, те, що нас не вбило, —  начувайся, бо тепер наша черга...