Чипси… з льону: смачно та здорово!

Українська компанія «Фьючефуд», яка займається виробництвом снеків з льону (фьючипсів), уже домовляється про постачання своєї продукції в Європу і Америку.

 «Ми зараз ведемо переговори з партнерами з Польщі, Німеччини, Японії та США. Вже відправили зразки, очікуємо домовленості з постачання першої партії продукції», — повідомив директор компанії «Фьючефуд» Сергій Шакола.

 За його словами, зараз потужності для виробництва снеків становлять 10 тисяч пачок за місяць, але вони завантажені лише на 75 відсотків.

 «Розглядаємо це виробництво як лабораторну установку. Ми поки що фактично відпрацьовуємо технологію, тестуємо ринок. Уже зайшли в торговельні мережі і зараз плануємо розширюватися, — каже Шакола. — У нас достатньо потужності для того, щоб підготувати продукцію до сушіння, та й пакувальні потужності тут великі. А при збільшенні збуту ми розширимо лінію сушильних шаф», — повідомив керівник «Фьючефуд».

 Підприємство планує до кінця нинішнього року встановити додаткові сушильні шафи. У планах на 2018-2019 роки — подальше розширення виробничих потужностей, зокрема й будівництво нового заводу. Планують збільшити потужності мінімум удвічі. Інвестиції в розширення потужностей можуть становить 300-400 тисяч гривень. Але в підсумку збільшення потужностей залежить від збуту.

 «У мережу «Сільпо» ми поки що зайшли лише в 26 магазинів. Це потрібно було, щоб зрозуміти, як краще працювати з цією мережею. Вже пройшли перші продажі, почнемо поступово збільшувати реалізацію. Також ми працюємо більше двох років із мережею Novus, «Еко-лавка», Winetime, «Сирне королівство», з мережею заправок «ОККО»і кількома іншими», — повідомив директор «Фьючефуд».

 Компанія також розширюватиме лінійку снеків. «Фьючефуд» випускає чотири товарні позиції, а у планах на наступний рік — почати виробництво солодких снеків.

 Розгортаючи виробництво, звернули увагу на те, що ринок здорових снеків не заповнений і такої конкуренції, як на ринку стандартних снеків, тут поки що не має.

 «Ми створили ексклюзивний продукт і з ним вийшли на вільний ринок. Виробляємо фьючипси з насіння льону, до складу яких також входить гарбуз, томатна паста, перець, сіль. Усе наше обладнання і сировина українського виробництва. Виготовляємо снеки за власною технологією, використовуючи сушильні шафи. Висушуємо продукт гарячим повітрям. Аналогу нашій технології досі немає у світі, ми оформили на неї патент», — зазначив директор компанії.

 ТОВ «Фьючефуд» (Київ) засновано в 2013 році. Компанія займається виробництвом здорових снеків з насіння льону. Продажі продукції за 2016 рік досягли 2 мільйонів гривень.

 

Джерело: http://www.umoloda.kiev.ua


Повернутися
29.09.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Кажуть, людині, щоб навчитись говорити треба два роки, і шістдесят – щоб навчитись тримати язик за зубами. Щось схоже і в шлюбі: два роки треба, щоб ближче пізнати один одного, шістдесят – щоб один одного зрозуміти. І все життя – аби виплекати достойну повагу… А як щодо країни? Скільки років потрібно людям «однієї крові», аби пізнати один одного, зрозуміти і – майже «на грані фантастики» – заповажати? Нині усі розділились. На «…ботів» і «…філів», «нациків» і космополітів, «радикалів» і поміркованих, , тих, хто говорить «мовою» чи «язком», правих- лівих-центрових, «монтеккі й капулетті»… Усіх багато, а толку мало. Чубляться, сваряться, гризуться, волають. Що не день, то у стрічці фейсбуку рясніє : хто за/проти того-то чи такого-то, видаляйтеся, відфренджуйтеся, самозабанюйтеся… Але в позаінтернетному житті «забанити» конкурента неможливо. Можна тільки словом і ділом доводити, що ти кращий. Нація має вирости з дитячих штанців, і дитячих «несподіванок» через кожного новоявленого "героя". Аж тоді прийдуть нові політики. Нація має їх народити. А поки що нація в тому віці, коли присипка на попі, і розмножуватися ще рано. Не так важливо те, хто повинен очолювати нашу державу, як те, якою вона повинна бути.

Ненавидьте чи любіть кого хочете. Головне – не ненавидьте один одного.