А СЕЛО НЕ ПРОСТЕ, А ІЗ… ВЛАСНИМ БРЕНДОМ!

Травневе Тернопільської області має власну карту-навігацію з усіма цікавими місцями

Село Травневе Тернопільської області інформатизувало власний образ. Тепер це село має не тільки індивідуальний логотип, а й карту-навігацію з усіма цікавими місцями.

 На цій карті є позначки, в кого з мешканців можна купити мед, а в кого — полуницю чи інші корисні продукти.

 «Ми створили образ села, яке цікаво буде відвідувати. Ним розпочато проект брендів, у рамках якого розробимо бренди сіл для найактивніших сільських громад України», — розповів шеф-дизайнер студії LOGOGO, член громадських організацій «Громадська Варта Подолу» та «Поступ» Тарас Доненко на прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі.

 Цікава ідея народилася під час роботи «Мистецької резиденції імені Назарія Войтовича», наймолодшого героя Небесної сотні. Вона стартувала на початку літа саме у Травневому.

 Програму присвятили ревіталізації — відновленню будівлі, що стане мистецько-культурним центром тернопільського села.

 «У цьому будинку ми допомагатимемо створювати нові проекти молодим художникам», — зазначила Людмила Ничай, менеджер проекту «Мистецька резиденція імені Назарія Войтовича».

 Шеф-дизайнер студії LOGOGO Тарас Доненко та її арт-директор Олександра Павловська взяли участь у «Мистецькій резиденції».

 «Початкова ідея розробити сільський логотип — творчий експеримент дизайнера. Проте ми вийшли за рамки логотипа і створили бренд села»,— розповідає Тарас Доненко.

 Робота в рамках Резиденції перетворилася на новий проект, що допоможе українським селам стати цікавими як для мешканців, так і для туристів.

 Протягом року Тарас та Олександра їздитимуть українськими селами по усіх регіонах і розроблятимуть бренди сіл для тих, хто активно займається розвитком своєї місцевості.

 Відомо, що у вересні команда розроблятиме бренд двом населеним пунктам Західної України — селу Червона Діброва у Чернівецькій області та селу Славське, що на Львівщині.

 «Будемо разом робити наші села цікавими для відвідування», — упевнений Тарас Доненко.

 Усі деталі участі у проекті Brandville можна знайти на офіційній «Фейсбук»-сторінці: https://www.facebook.com/Brandville.ua/.

Джерело: http://www.umoloda.kiev.ua


Повернутися
02.09.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Незалежність нашої країни складається із нас, наших життів, наших вчинків і наших рішень. Незалежність це не дань і навіть не день. Не парад і не пишне свято.  Її можна порівняти хіба з повітрям – по справжньому незалежність можна відчути тільки тоді, коли її бракує, коли вони зникає або її у вас відбирають. Українці знають ціну незалежності.  Останні чотири роки ми засвоювали цей урок.

    Справжня незалежність не починається з "усього", вона починається з "нуля". Сьогодні. Через бруд, кров, піт, мозолі, могили... Зрештою, останні чотири роки – це лише верхівка «айсберга», з яким ми зіткнулися. Насправді ми двадцять сьомий рік перебудовуємо на нормальний будинок «казарму», споруджену радянськими архітекторами-деміургами. Вони, незалежно від задуму, вміли будувати тільки казарми…  Хмара пилу від нашого «будівництва» осідала довгі роки, заступаючи нам зір, і аж тепер простір довкола потрохи розвиднюється.  Стало видно людей, які відстоюють, впроваджують нове, підтримують, формують, будують, ризикують, не мовчать, не падають духом і не дають іншим, групуються, тягнуть гуртом, вірять… Разом ми збудували власну державу. Тепер треба поліпшувати її якість.