Анекдоти

— Ось ми недавно в гори піднялися, вирішили шашлик посмажити, а багаття розпалити не змогли.
— Напевно, високо забралися, кисню не вистачало.
— Ти чув, що розумні люди кажуть — кисню не вистачало! А ти казав: дрова потрібні, дрова.

**

Бабуся та онука відвідують цвинтар, онука запитує в бабусі:

— Хіба в одній могилі можна поховати відразу двох людей?

— Звичайно ж, ні. А чому ти запитуєш?

— Рiч у тiм, що я побачила на одній iз могил напис: «Тут похований юрист і чесна людина».

 * * *

 Дізналися якось три одеситки, що чоловіки їм зраджують. Пронюхали, що в їхніх чоловіків зустріч призначена з коханками в одному розкiшному ресторані. Вирішили туди навідатися. Зайняли столик i спостерігають. Першим Ізя заходить iз  жінкою з глибоким декольте, за ним — Льова, приводить розкішну брюнетку. Останнім iде Жорик i веде золотоволосу красуню! І тут Жорика законна дружина вигукнула:

— Таки наша — найкраща!

**

— Сусiде, ваші джинси я вчора випрала, відпарила, і вони стали коротшими. Так що підшивати їх зов­сім не треба.
— Так це виходить, що я вам учора даремно шоколадку презентував?

**

Сніданок. За столом сидять чоловік і жінка.

Він:

— Зроби мені бутерброд iз маслом та ікрою.

Вона акуратно намазує все на хліб. Він з’їдає.

— Зроби ще!

— Не буду. Це була демонстраційна версія турботливої жінки. Ліцензійну версію ти зможеш придбати тільки після реєстрації шлюбу.

 * * *

 — Люба, ти не уявляєш, скільки з мене здерли в ресторані за чашечку кави! Але є на світі справедливість.

— Що ти маєш на увазі?

— Коли я вже їхав додому, то виявив у себе в кишені три срібні ложки.

**

— Сусiде, ваші джинси я вчора випрала, відпарила, і вони стали коротшими. Так що підшивати їх зов­сім не треба.
— Так це виходить, що я вам учора даремно шоколадку презентував?

**

Знаєте, чому чоловіки п’ють за жінок стоячи?
— Щоб ніхто не сичав у вухо: «Досить тобі вже!».

**

— Скажи, а що таке гламурна тусовка?

— Це коли багато-багато людей. Сорочки в усіх м’яті, джинси порвані, а на голові волосся стирчить у різні боки.

— Я ж казав, ми вчора на гламурній тусовці були, а ти «витверезник, витверезник».

 * * *

 Приходить чоловiк у пологовий будинок. До нього виходить медсестра:

— У вас хлопчик, 3700.

Той, дістаючи гаманець:

— Ти дивись, так дешево.

 * * *

 У клініці «Хірургія ока» йде операція. На операційному столі лежить хворий. Хірург схиляється зі скальпелем до ока хворого, а той шепоче:

— Пам’ятайте, минула операція була невдалою.

— А хто старе згадає, тому...

 * * *

 Одіссея — яскравий приклад того, які «казки» може вигадати чоловiк, пояснюючи своїй дружині, де він блукав останні п’ятнадцять років.


Повернутися
18.08.2017
Категорія: Розваги
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Люди діляться на багатих і бідних. При цьому і багатство, і бідність є випробуванням. Проте бідність — більш легкий, зручний хрест,  у той час як багатство — більш важкий. Науковці говорять навіть про гедонізм бідних — їм властиве переживання катарсису від своєї безумовної порядності порівняно із "вкраденими статками олігархів". При цьому цікаво, що "багаті", тобто всі ті, хто не сприймає себе «бідним», узагалі не оперують таким примітивним розшаруванням "багатий - бідний", тож дискурс протистояння «бідні-багаті» створюється самими бідними. Ознака, за якою «бідні» відносять тих чи інших людей до цих двох класів, є також примітивна - це самовизначення особистості: якщо людина радо себе зараховує до бідних, то це "наш!", і саме в цей момент запускається полум'яна риторика "ми бідні - а вони багаті, та вони нам, бідним...".  Питання влади над своїм життям для бідного не стоїть - бо "владою користуються багаті, аби поневолювати бідних і робити їх ще біднішими".

На думку психологів, в людини грошей стільки, скільки вона дозволяє собі. Я б сформулював це так:  справжні багатство чи бідність не у гаманці, а в голові… Так звана бідність – це насправді невміння користуватися своїм багатством. Ми відкладаємо кошти «на чорний день», нові речі – «на потім». В результаті отримуємо життя з чорних днів, і це «потім» ніколи не настає. Відкрию вам таємницю: «потім» не існує. Є тільки зараз. А в ньому є люди, які як кремінь, або як губка, або ж як мед. Щоб отримати щось від людини-кременя, треба щосили  її стукати. Щоб отримати щось у людини-губки —  треба довго її тиснути. А людина-мед розливається для усіх сама…