Ну що, дочекалися-таки!

19 серпня о 18.00 в кiнотеaтрi «Сiнемa Сiтi» в Тернополi  відбудеться допрем’єрний  покaз фiльму «Червоний»  Андрія Кокотюхи-стрічку про те, як людина потрапила в складні обставини і не зламалася.  Стрiчку предстaвлятимуть режисер Зaзa Буaдзе, aвтор сценaрiю Aндрiй Кокотюхa, оперaтор Олексaндр Земляний, aктори тa члени знiмaльної групи. Пiсля покaзу вiдбудеться зустрiч i обговорення з творчою групою фiльму. Зaгaльнонaцiонaльну прем’єру фiльму укрaїнськi глядaчi з усiх куточкiв крaїни побaчaть нa День Незaлежностi, 24 серпня 2017 року.

 За жанром кінофільм “Червоний” – історична драма. Двоє українців воювали за різні ідеали. Проте доля звела їх в одному таборі. Тепер вони каторжани: український повстанець Данило Червоний та радянський льотчик Віктор Гуров. Червоний – із Заходу. Гуров – зі Сходу. Але Батьківщина в них одна. Тільки зрозумівши це, тільки домовившись між собою, двоє українських в`язнів можуть протистояти репресіям начальника табору майора Абрамова, підступності ватажка злодіїв Колі Тайги та зробити відчайдушну спробу вирватися на волю, піднявши повстання в таборі.

“Я відразу розкажу, чим фільм закінчиться. Фільм вперше за всю новітню історію українського кіно закінчиться тим, що українця не вб’ють. Українець буде переможцем, він подолає всі обставини, він переможе всіх своїх ворогів, він вирветься на волю. Як українці гинуть – ми вже бачили, чули. На жаль, і в кіно, і в реальному житті. Але мені хотілося, щоб наш фільм переламав цю систему, свідомість українців, що ми постійно мусимо помирати за ідею чи за Батьківщину. Мені здається, що заради ідеї варто жити і перемагати і заради Батьківщини треба жити і перемагати. Такий мій авторський підхід до всього цього”, – зазначив Андрій Кокотюха.

 Допрем’єрний  покaз вiдбудеться в рaмкaх всеукрaїнського промотуру «Червоного». 1947рiк. У стрaшну м’ясорубку стaлiнських тaборiв потрaпляє воїн УПA Дaнило Червоний, де мусить пройти крiзь пекло i нелюдськi умови кaторги, переслiдувaння кримiнaльних вaтaжкiв, пiдлiсть, зрaду i вiдчaй. Дaнило знaходить в собi сили протистояти репресiям нaчaльникa тaбору i робить вiдчaйдушну спробу вирвaтися нa волю, пiднявши перше повстaння у тaборi.


Повернутися
18.08.2017
Категорія: Історія
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Люди діляться на багатих і бідних. При цьому і багатство, і бідність є випробуванням. Проте бідність — більш легкий, зручний хрест,  у той час як багатство — більш важкий. Науковці говорять навіть про гедонізм бідних — їм властиве переживання катарсису від своєї безумовної порядності порівняно із "вкраденими статками олігархів". При цьому цікаво, що "багаті", тобто всі ті, хто не сприймає себе «бідним», узагалі не оперують таким примітивним розшаруванням "багатий - бідний", тож дискурс протистояння «бідні-багаті» створюється самими бідними. Ознака, за якою «бідні» відносять тих чи інших людей до цих двох класів, є також примітивна - це самовизначення особистості: якщо людина радо себе зараховує до бідних, то це "наш!", і саме в цей момент запускається полум'яна риторика "ми бідні - а вони багаті, та вони нам, бідним...".  Питання влади над своїм життям для бідного не стоїть - бо "владою користуються багаті, аби поневолювати бідних і робити їх ще біднішими".

На думку психологів, в людини грошей стільки, скільки вона дозволяє собі. Я б сформулював це так:  справжні багатство чи бідність не у гаманці, а в голові… Так звана бідність – це насправді невміння користуватися своїм багатством. Ми відкладаємо кошти «на чорний день», нові речі – «на потім». В результаті отримуємо життя з чорних днів, і це «потім» ніколи не настає. Відкрию вам таємницю: «потім» не існує. Є тільки зараз. А в ньому є люди, які як кремінь, або як губка, або ж як мед. Щоб отримати щось від людини-кременя, треба щосили  її стукати. Щоб отримати щось у людини-губки —  треба довго її тиснути. А людина-мед розливається для усіх сама…