Тепло з бамбука: в Україні запустили бізнес з екзотичної сировини

У світі з бамбуку виробляють різне - від тканин і покривал до велосипедних рам. Українці розробили технологію бамбукових рукавичок. У справу вклали 8 тис. дол. Про це Gazeta.ua розповів керівник проекту Bamboo Андрій Потапов.

"Вигадали технологію виготовлення нитки, спосіб в'язання. На ринку багато варіантів рукавиць з акрилу, вовни, шкіри, бавовни. Однак вони або продуваються, скочуються, або коштують дорожче. Бамбукова тканина міцна і не скочується. Має багато переваг", - розповідає він. - 2015-го почали розробляти технологію в'язки з бамбукової нитки. Отримали три моделі рукавичок. Звичайні коштують 160 грн. Рукавички, в яких зручно користуватися сенсорним екраном, продаємо за 180 грн, а утеплені "подвійні" - за 240. Мають бамбукове хутро.

 "Бамбук - це трава, яка швидко росте. Для неї не потрібні пестициди, як для вирощування бавовни. Тому це екологічно. У тканинах із бамбуку, які вже були на ринку, тільки третина складу - бамбук. У нас його 65-80 процентів. Для цього багато експериментували.

Продають тільки сірі і чорні рукавички з зеленими прожилками. Від інших кольорів відмовилися, щоб не додавати фарбників. Покупці екологічність не оцінили. На ярмарках часто запитували, чому немає червоних чи зелених. Для наступних серій знайшли натуральні барвники. Першу партію в півтори тисячі пар замовили в Китаї. Хотіли організувати виробництво в Україні, але везти сировину з Китаю невигідно. За кілька місяців розпродали все.

Bamboo - проект компанії "Контакт Хенді". Три роки там продавали латексні рукавички для лікарів, косметологів.

"У таких під час тривалого використання шкіра на руках страждає. Руки пітніють, а в закритому середовищі розвиваються бактерії. Псуються нігті. Замислилися, як вирішити це питання. У світі ніхто не вирішує цю проблему. Є присипки, креми для рук. Хотіли створити такі рукавички, які не псували б шкіру. Створили "підрукавички" з бамбука. Він годився найбільше завдяки антибактеріальним властивостям. Почали виготовляти таку продукцію. Постачаємо ці рукавички в європейські та азійські країни. Вирішили, що ідею можна застосувати і для повсякденного вжитку", - говорить Потапов.

Зимові рукавички продавали через власний сайт та інтернет-магазини, на ярмарках українських виробників.

"Їх взяли інші магазини українських виробників. Найбільші проблеми виникли через те, що маємо віддалене виробництво в Китаї. Довго добивалися від китайців якісного продукту. Маємо українську розробку, прагнули максимально якісно її втілити", – говорить керівник проекту.

В Україні зростає  кількість людей, готових заплатити більше за натуральний продукт. Орієнтуються не на ціну — на користь.


Повернутися
08.02.2017
Категорія: Господар
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Люди діляться на багатих і бідних. При цьому і багатство, і бідність є випробуванням. Проте бідність — більш легкий, зручний хрест,  у той час як багатство — більш важкий. Науковці говорять навіть про гедонізм бідних — їм властиве переживання катарсису від своєї безумовної порядності порівняно із "вкраденими статками олігархів". При цьому цікаво, що "багаті", тобто всі ті, хто не сприймає себе «бідним», узагалі не оперують таким примітивним розшаруванням "багатий - бідний", тож дискурс протистояння «бідні-багаті» створюється самими бідними. Ознака, за якою «бідні» відносять тих чи інших людей до цих двох класів, є також примітивна - це самовизначення особистості: якщо людина радо себе зараховує до бідних, то це "наш!", і саме в цей момент запускається полум'яна риторика "ми бідні - а вони багаті, та вони нам, бідним...".  Питання влади над своїм життям для бідного не стоїть - бо "владою користуються багаті, аби поневолювати бідних і робити їх ще біднішими".

На думку психологів, в людини грошей стільки, скільки вона дозволяє собі. Я б сформулював це так:  справжні багатство чи бідність не у гаманці, а в голові… Так звана бідність – це насправді невміння користуватися своїм багатством. Ми відкладаємо кошти «на чорний день», нові речі – «на потім». В результаті отримуємо життя з чорних днів, і це «потім» ніколи не настає. Відкрию вам таємницю: «потім» не існує. Є тільки зараз. А в ньому є люди, які як кремінь, або як губка, або ж як мед. Щоб отримати щось від людини-кременя, треба щосили  її стукати. Щоб отримати щось у людини-губки —  треба довго її тиснути. А людина-мед розливається для усіх сама…