На нові колеса: українці почали масово відмовлятися від купівлі російських авто

Підсумки результатів вітчизняного автомобільного ринку за минулий, 2016, рік принесли доволі неочікувані результати.

 Попри кризу, падіння доходів пересічних українців тощо, обсяги продажу нових автомобілів зросли на 40,9%.

 І нехай цифра зростання отримана завдяки низькій порівняльній базі, тобто на основі падіння автопродажу за попередні роки, тенденція до відновлення попиту на нові автомобілі є незаперечною.

 Торік продажі нових автомашин становили 65 562 одиниці. Лідерами реалізації стали компанії «Тойота», «Рено» і «Фольксваген».

 У 2015 році, нагадаємо, продано 46 546 автомобілів, а лідерами продажів тоді були «Опель», «Лексус», «Мерседес-Бенц» і «Сеат».

 Із жовтня минулого року повністю припинене постачання в Україну російських автомобілів корпорації «АвтоВАЗ». Автосалони продають залишки «Лад», які ще є на складі.

 Експерти пояснюють таку ситуацію значним подорожчанням виробів російського автопрому при їх сумнівній, часто анекдотичній якості. За ціною деякі моделі «Лади» зрівнялися з автомобілями з Європи та Азії.

 Отже під питанням опинилася презентація моделей «Веста» та XRay, яку раніше планували провести навесні, а у фірмових салонах залишилися лише «Лада-Ларгус» та «легендарний» «російський джип» — «Нива».

 Таким чином, російський автопром не зумів конкурувати в Україні після того, як на його продукцію почали накладати ввізне мито у розмірі 14,57% та десятивідсотковий податок.

 На жаль, упав і вітчизняний автопром, який, втім, уже давно був більше мертвим, ніж живим.

 Торік в Україні було вироблено 5 264 автотранспорті засоби, що на 36,5% менше, ніж у 2015 році. Із них переважають «легківки»: 4 340 штук, 603 комерційні автомобілі.

 На тлі цієї жалюгідної статистики впадає у вічі суттєве збільшення автівок на електричній тязі, що їх придбали українці: у чотири рази!

 Всього наші співвітчизники придбали понад 2,5 тисячі таких авто. Судячи з усього, тенденція збережеться і надалі.

 Так, журнал The Economist прогнозує, що нинішнього року світовий ринок автомобілів зросте на 3%, а електрокарів та машин iз гібридними двигунами — у 15 разів!

 


Повернутися
27.01.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Те, що відразу нас не вбило, вбивало нас довго і повільно.  Ми вже не святкуємо Новий рік — ми святкуємо те, що вижили в старому. Рік, що минає, був ще одним роком у воюючій країні, зі всіма витікаючими звідси наслідками. Я не хочу підбивати його підсумки. Бо підбивати підсумки  — це ніби креслити жирну риску під виконаними математичними діями в стовпчик: ось тут ми додали (друзів, грошей, проблем, перспектив — потрібне підкреслити),  відняли (друзів, грошей, проблем, перспектив, ну, ви зрозуміли…), помножили на щоденні будні, поділили на нереалізовані плани і —  що отримаємо в «сухому залишку»? Якою цифрою це підсумувати і де, зрештою, знайти «задачник», аби подивитися правильну відповідь, — якщо вона узагалі існує?..

Кожен із нас на Новий рік починав нове життя, але вистачало його ненадовго, тому що жити-то треба... Новий рік — це симулякр. 1 січня —  звичайний день, такий самий, як і всі інші, якщо тільки ви не переборщили з алкоголем чи олів’є напередодні. Почати життя з «табули раси», змінити його, зробити усе те, до чого не доходили руки попередні 365 днів можна будь-коли, не чекаючи, коли впаде остання голка з ялинки, яка тоскно припадає пилом у кутку.

 Усі ми мали великі надії, багато робили для того, щоб усе, про що мріяли, збулося. Комусь це вдалося, комусь ні, проте в усіх нас є одне спільне: Новий рік дає нам надію на майбутнє. Його сила — в його семантиці. Цокаючись бокалами з шампанським, усі ми віримо, що новий (свіжий, ще в хрумкій упаковці) рік, що маячить попереду, подарує нам нове життя — правильне, успішне, з високими цілями та досягненнями. І, загадуючи під святковий передзвін бажання, стискаємо кулаки: агов, ти, те, що нас не вбило, —  начувайся, бо тепер наша черга...