Прибирання снігу – затребуваний зимовий бізнес

Спостерігаючи кожної зими за жахливим станом тротуарів, навіть не кажучи вже про дороги, після першого, більш-менш великого снігопаду, та безрезультатними потугами комунальників щодо їх розчищення, на думку спадає ідея, про те, що приватні підрядники, які б надавали послуги з прибирання снігу та розчищення території, могли би набагато швидше з цим справитись, та досить непогано заробляти на цьому. Та що тротуари, досить часто біля ресторанів чи супермаркетів не пройти ні проїхати через нерозчищені снігові завали. Тому ідея бізнесу з прибирання снігу та надання супутніх послуг виглядає досить затребуваною в умовах нашої країни. Чи так це, спробував проаналізувати homebiznes.in.ua.

Бізнес-ідея прибирання снігу: аналіз та перспективи

Йдеться, зрозуміло, про сезонний зимовий бізнес, з термінами сезонності — з початку листопада по кінець березня. Враховуючи таку сезонність, бізнес на наданні послуг з прибирання снігу варто все ж таки розглядати як непогане і вагоме джерело додаткового доходу до вже якоїсь існуючої діяльності, наприклад як один з напрямків клінінгового бізнесу. Тим більше що втілення бізнес-ідеї в життя не потребує спеціальних знань та не становить складнощів. Ця бізнес ідея досить проста в реалізації. Вашій найскладнішим завданням у цій діяльності буде оперативний пошук клієнтів і «переманювання» їх від конкурентів. Щодо затребуваності, то така послуга буде завжди затребуваною і тому є свої причини: Будь-яка організація, чи це ресторан чи великий торговий центр, не захоче втрачати клієнтів через замети та ожеледиці, адже неприбраний сніг заважає роботі – не пройти, не проїхати. Перекрита дорога, аварії – це зайві проблеми для всіх. Тому клієнт буде зацікавлений в тому, щоб Ви не тільки прибрали сніг, але і вивезли його подалі. Цього не в змозі зробити стихійні двірники, хоч вони прибирають і непогано. Також клієнт буде зацікавлений в тому, щоб Ваша робота не нагадувала йому роботу комунальних служб міста. Чим же вони такі погані і чого не потрібно повторювати Вам? По-перше, комунальники працюють просто погано і довго. По-друге, вони не працюють вночі. А сенс у прибиранні снігу — це коли вранці можна приїхати на роботу і побачити чисту автостоянку. Ви ж зможете працювати і вночі теж. Питання про прибирання снігу цікавить не тільки підприємства. Ви можете прибирати сніг навколо котеджних будинків в приватному секторі – саме такі міні-замовлення дозволяють швидше набирати обороти за рахунок постійного припливу грошей та розширення клієнтури. Також оптимізму надає той факт, що поріг входу у цей малий бізнес завжди вважався невисоким, а криза допомогла знизити його ще більше. Справа в тому, що снігоприбиральні машини, в кризу подешевшали майже в два рази, що зробило їх більш доступними. Клієнт буде зацікавлений в тому, щоб Ви не тільки прибрали сніг, але і вивезли його подалі. Цього не в змозі зробити стихійні двірники, хоч вони прибирають і непогано.

Бізнес на прибиранні снігу: організаційні моменти

 Почнемо з того, що спочатку потрібно оформити свою діяльність. Плануючи займатись бізнесом на прибиранні снігу, цілком достатньо зареєструватись як фізична особа-підприємець на спрощеній системі оподаткування. Ніяких особливих дозволів і ліцензій отримувати не потрібно. Тепер докладніше про те, що потрібно для успішного функціонування бізнесу на прибиранні снігу. Приміщення

Для такого бізнесу офіс не потрібен. А ось без приміщення для складу обладнання, швидше за все, не обійдетеся. Можна використовувати абсолютно будь-яке приміщення (наприклад, гараж), в якому зможе поміститися все ваше спорядження для прибирання снігу. Необхідне обладнання Для прибирання невеликих територій від снігу, вам знадобляться:

 Інвентар для прибирання: лопати, ломи, скребки, молотки; Драбини – щоб дістатися до даху і збити бурульки; Стрічка або попереджувальні знаки для огородження території; Страхувальне спорядження – для безпеки працівників, які будуть працювати на дахах. Також буде необхідний невеликий вантажний автомобіль, щоб доставляти це обладнання на місце роботи. Для прибирання великих територій набагато зручніше буде користуватися спеціальною снігоприбиральною машиною. Коштують вони недешево, однак, якщо масштабні замовлення будуть надходити часто, то обладнання швидко окупиться. Снігоприбиральні машини бувають професійного та напівпрофесійного типів. В залежності від кількості «наворотів» снігоприбиральні машини коштують від 400 до 3000 доларів.

 Експерти попереджають: Ваш дохід буде залежати від того, як швидко Ви зможете очистити від снігу досить велику площу (наприклад, територію двору при якому-небудь багатоповерховому офісі), тому, якщо хочете вибрати хорошу снігоприбиральну машину, при купівлі орієнтуйтеся на такі показники: Кут повороту повинен бути вище 180 градусів; Повинні бути фари для нічної роботи; Машина повинна вміти зчищати лід за допомогою спеціальних насадок; Потужність повинна бути не менше 9,5 к. с. Для співробітників потрібно буде закупити теплий спецодяг. На замовлення можна зробити нашивки з логотипом вашої компанії. Наймаємо робочих На перших порах вам вистачить 3-5 робочих. По мірі необхідності будете розширювати штат співробітників. Основна вимога до робітників – це, звісно, хороша фізична сила і витривалість. Ціна за снігоприбиральні послуги зазвичай встановлюється погодинно, тому і виплачує своїм робітникам заробітну плату виходячи з такого ж принципу. Так ви не будете йти в збитки, коли роботи не буде. Обов’язково складіть правила техніки безпеки, і перед виконанням кожного замовлення доводьте їх робітникам, після чого вони повинні розписатися в спеціальному журналі. Таким чином, вони візьмуть відповідальність за своє життя і здоров’я на себе, а вам потрібно буде лише передбачити всі потенційно небезпечні ситуації, і доступно донести до робочих правила поведінки в них. На перших порах вам вистачить 3-5 робочих. По мірі необхідності будете розширювати штат співробітників. На перших порах вам вистачить 3-5 робочих. По мірі необхідності будете розширювати штат співробітників.

Снігоприбиральний бізнес: Пошук клієнтів та реклама

 Всіх потенційних клієнтів компанії з прибирання снігу можна розділити на 2 категорії: приватні особи та організації. Приватні клієнти. Сюди відносяться власники приватних будинків, заміських котеджів, дач. З таких замовлень починають всі снігоприбиральні компанії. Багато грошей на таких клієнтів не заробиш, так як території для прибирання снігу у них зазвичай невеликі.

Організації. Зазвичай саме організації складають основну клієнтуру компаній з прибирання снігу. Це промислові підприємства, торговельні підприємства, навчальні заклади, і взагалі будь-які організації, які мають власну чималу територію. З кожним клієнтом важливо укладати договір і прописувати в ньому всі умови співпраці. Договір укладайте на один сезон. Обов’язково зберігайте контакти всіх своїх клієнтів, і на наступний рік за місяць-два до початку зимового сезону передзвонюйте їм і пропонуйте свої послуги знову. Так ви не пропустите клієнтів, які були задоволені вашою роботою. А від тих, хто відмовиться співпрацювати з вами знову, ви зможете дізнатися, що саме їм не сподобалося і виправляти свої слабкі місця. Починати рекламну кампанію потрібно заздалегідь. Коли випаде сніг, починати рекламуватися вже буде пізно і безглуздо – всі потенційні клієнти до того часу вже укладуть договори з іншими снігоприбиральними компаніями. Активна робота зазвичай триває з листопада по березень, тому починати рекламуватися можна вже з середини вересня. Використовуйте будь-які доступні вам засоби реклами: місцеве радіо і телебачення, інтернет, бігборди, листівки, газети та журнали, тощо. В дачних селищах і районах з приватними будинками можна розклеїти помітні оголошення. А у великі організації добре б зателефонувати особисто і запропонувати свої послуги. Але якщо ви знаєте, що організація раніше вже користувалася послугами іншої компанії, то потрібно заздалегідь подумати про те, чим ви будете їх «переманювати». Якщо ви запропонуєте ті ж умови, що і конкурент, велика ймовірність, що ви отримаєте відмову. Навіщо комусь міняти шило на мило? Тому пропонуйте більш низьку ціну, показуйте більш сучасне обладнання, або ж «спокушайте» клієнта ще якимись привілеями. Щоб залучити клієнтів, пропонуйте їм ще й супутні послуги, крім безпосередньо прибирання снігу: вивезення снігу, вивезення сміття, покриття доріжок антиковзаючою речовиною. Дозвольте клієнту самому вирішувати, в який час доби ви будете працювати. Якщо клієнтові зручніше, щоб ви працювали вночі – робіть це вночі. Думаєте, що займаючись сезонним бізнесом, неможливо бути фінансово забезпеченим круглий рік? Можливо, якщо це прибирання снігу. Добре заробити на прибиранні снігу – цілком реально. Деякі підприємці, які всерйоз взялися за прибирання снігу, примудряються заробляти за один зимовий сезон стільки грошей, що наступного літа працювати їм взагалі не доводиться.


Повернутися
24.12.2016
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Те, що відразу нас не вбило, вбивало нас довго і повільно.  Ми вже не святкуємо Новий рік — ми святкуємо те, що вижили в старому. Рік, що минає, був ще одним роком у воюючій країні, зі всіма витікаючими звідси наслідками. Я не хочу підбивати його підсумки. Бо підбивати підсумки  — це ніби креслити жирну риску під виконаними математичними діями в стовпчик: ось тут ми додали (друзів, грошей, проблем, перспектив — потрібне підкреслити),  відняли (друзів, грошей, проблем, перспектив, ну, ви зрозуміли…), помножили на щоденні будні, поділили на нереалізовані плани і —  що отримаємо в «сухому залишку»? Якою цифрою це підсумувати і де, зрештою, знайти «задачник», аби подивитися правильну відповідь, — якщо вона узагалі існує?..

Кожен із нас на Новий рік починав нове життя, але вистачало його ненадовго, тому що жити-то треба... Новий рік — це симулякр. 1 січня —  звичайний день, такий самий, як і всі інші, якщо тільки ви не переборщили з алкоголем чи олів’є напередодні. Почати життя з «табули раси», змінити його, зробити усе те, до чого не доходили руки попередні 365 днів можна будь-коли, не чекаючи, коли впаде остання голка з ялинки, яка тоскно припадає пилом у кутку.

 Усі ми мали великі надії, багато робили для того, щоб усе, про що мріяли, збулося. Комусь це вдалося, комусь ні, проте в усіх нас є одне спільне: Новий рік дає нам надію на майбутнє. Його сила — в його семантиці. Цокаючись бокалами з шампанським, усі ми віримо, що новий (свіжий, ще в хрумкій упаковці) рік, що маячить попереду, подарує нам нове життя — правильне, успішне, з високими цілями та досягненнями. І, загадуючи під святковий передзвін бажання, стискаємо кулаки: агов, ти, те, що нас не вбило, —  начувайся, бо тепер наша черга...