НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАГАЗИНИ-СЕКОНД-ХЕНДИ?
Через стрімку девальвацію гривні, відсутність роботи та зменшення доходів, українці почали купувати значно менше. Більше того – найбільшою популярністю у населення користуються магазини секонд-хенду, оскільки громадяни не впевнені у майбутньому, тому масово заощаджують.
Про це повідомив засновник мережі ТМ «Фуршет» Ігор Баленко, наголосивши при цьому, що кількість бідних українців значно збільшилась.«Я помітив, що зараз на точках секонд-хенду людей більше, ніж у традиційних продуктових гіпермаркетах. Взагалі не пригадаю такої кількості людей в магазинах з вживаними речами. Це говорить про те, що у людей середнього класу стало менше грошей. Поки не виростуть реальні зарплати і пенсії, ми не отримаємо приросту ні у доходах, ні в прибутках, ні в податках, ні в чому», − повідомив Баленко в інтерв’ю виданню «Новий регіон».
За його словами, люди живуть у страху і не знають, чого чекати завтра, тому намагаються економити.
«Якщо говорити про супермаркети – чек виразно виріс. Але виріс чек не за рахунок того, що люди стали багатшими або стали більше купувати. Вся справа у великій інфляції. І як підсумок, ми бачимо, що в одиницях показник реально став менше, а в грошовому вираженні більше», − пояснює Баленко.
← Повернутися