ТЕРНОПОЛЯНИ ЗМОЖУТЬ ХВАЛИТИ ЧИ СКАРЖИТИСЬ НА ЛІКАРІВ ОН-ЛАЙН
4 листопада, у Тернополі медики та IT-спеціалісти підписали меморандум щодо впровадження у місцевих лікарнях оцінки якості надання медичних послуг он-лайн.
Паперові заяви та книги скарг-пропозицій, які використовують у медичних закладах, тернопільські програмісти пропонують покласти на полицю поруч із іншими реліктами минулого. Вважають, їхню функцію можуть цілком виконувати більш сучасні засоби.
«Останнім часом, коли система велика і в ній працює багато людей, то керівництво закладу не знає, що відбувається з самого низу і відбувається неякісне надання послуг. Це масова ситуація. Книга скарг-пропозицій зараз практично не працює. Молодь не сприймає її як інструмент. Тому ми вирішили створити систему управління оцінки якості послуг», - засновник IT-компанії «Yaware» Руслан Cавчишин.
Замість традиційних заяв ІТ-фахівці пропонують запровадити в усіх медичних закладах Тернополя три способи того, як пацієнти можуть поскаржитись на обслуговування - SMS-повідомлення на короткий номер, сканування QR-коду та телефонний дзвінок, який прийматиме робот. Зазначають, їх кількість можна змінювати і підлаштовувати під потреби тієї чи іншої лікарні.
У результаті, переконують, цей інструмент дозволить у найкоротші терміни дізнаватись про ситуацію по окремих лікарях, відділеннях, управліннях і по медичних закладах загалом. Також він покращить комунікацію між пацієнтами та установами охорони здоров’я міста.
«Проблеми, які сьогодні турбують пацієнтів і медиків, неможливо вирішити без введення новітніх технологій у роботу лікарень», - каже начальник міського відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення Ростислав Левчук.
Новинку у міську галузь охорони здоров’я намагались ввести ще два роки тому, зізнаються програмісти, однак тоді зробити це не вдалось. Терміни початку її роботи не називають і сьогодні.
← Повернутися