ОСОБЛИВОСТІ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ
Подача документів щодо реєстрації громадських об’єднань через центри надання адміністративних послуг
Наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі-Порядок), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси.
Порядком передбачено, що державна реєстрація може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до фронт-офісів, зокрема, до центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.
Центри надання адміністративних послуг передають заяву та електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, у передбачених Законом випадках Міністерству юстиції України або його територіальним органам за місцезнаходженням громадського формування.
Державний реєстратор під час розгляду заяви використовує електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування, що долучені до такої заяви, та за необхідності запитує від відповідного фронт-офісу оригінали таких документів.
У разі державної реєстрації громадського формування уповноважена особа фронт-офісу протягом трьох робочих днів надсилає заяву та оригінали документів Міністерству юстиції України або його територіальному органу.
Таким чином законодавством у сфері державної реєстрації врегульовані питання державної реєстрації громадських формувань за участю центрів надання адміністративних послуг.
Звертаємо також увагу на те, що реєстрація громадського об’єднання включена до Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через надання адміністративних послуг, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Всі центри надання адміністративних послуг Тернопільської області отримали доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Головне територіальне управління юстиції
у Тернопільській області
← Повернутися