ВИННЕ МОРОЗИВО. НОВА ІДЕЯ ДЛЯ СОЛОДКОГО БІЗНЕСУ

Ні-ні, якраз морозиво тут ні в чому не винне. Вся істина – у вині!

Бізнес, що будується на солодощах – це майже завжди безпрограшна справа, адже людей, байдужих до солодкого, значно менше, ніж затятих ласунів. А якщо йдеться про морозиво, то тут ставки на успіх зростають удвічі.

Що стосується любителів вина, їх кількість, звичайно, може варіюватися. Адже прихильники алкоголю часто не зупиняються на виборі якогось одного напою – комусь більше подобається текіла, хтось обожнює віскі, хтось захоплюється виключно лікером. Однак вино вважається серед усіх цих «побратимів» найбільш здоровим напоєм. Вважатимемо це плюсом.

Вперше таке незвичайне винне морозиво виготовила відома компанія Mercer’s Dairy, яка вирішила поекспериментувати і розширити свій асортимент.

Усі, хто відносить себе до прихильників морозива і так чи інакше не має нічого проти доброго вина, неодмінно зацікавляться новим пікантним смаком. Слід, однак, враховувати, що це винне морозиво не підійде людям, які сповідують тверезий спосіб життя, дітям до 16-ти років та вагітним жінкам.

Рецепт морозива з вина надзвичайно простий. Щоб отримати унікальний десерт, слід змішати лише два складники – морозивну масу і алкоголь. У якості алкогольної добавки можна використовувати напівсолодкі або солодкі  вина, загалом підходить будь-яке, навіть шампанське, однак слід враховувати, що сухі вина надають морозиву приємної кислинки, а десертні вина підсолодять і створять особливий багатий смак і аромат. Головна умова – низький вміст алкоголю, відсоток не повинен перевищувати позначку 5.

Новинка припасти до смаку вже діючим власникам магазинів і кафе, які вже давно працюють на харчовому ринку. Таке особливе морозиво може гарно доповнити асортимент вже перевірених та улюблених десертів з різними наповнювачами.

Якщо ж за справу візьметься новачок, доведеться поклопотатися і про місце для виготовлення морозива з новітніми холодильними установками і про торгову точку, де б це морозиво реалізовувалося, і про ліцензію. У будь-якому разі бізнес-ідея обіцяє великі вигоди, особливо в літні спекотні місяці.

Незвичайний смак винного морозива з вина зацікавить допитливих ласунів. Завдяки невеликому вмісту в морозиві червоного чи білого вина, продукт виходить трішки п’янким і терпкуватим на смак. Слід також враховувати, що таке морозиво має бути доступне людям за кермом. Однак кількість спожитого п’янкого замороженого продукту повинна розумно обмежуватися, щоб дегустація не призвела до неприємних наслідків.

Хто знає, чи цей прохолодний десерт користуватиметься беззаперечним успіхом. Нова бізнес-ідея поки що не стала такою популярною, але дає шанс підприємцям скористатися моментом, поки конкуренція мала, а перспективи великі. І чим сміливіші експерименти з інгредієнтами морозива, тим більші перспективи. Усе нове, цікаве і незвідане завжди приваблює покупців.


Повернутися
16.06.2016
Категорія: Життя
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Те, що відразу нас не вбило, вбивало нас довго і повільно.  Ми вже не святкуємо Новий рік — ми святкуємо те, що вижили в старому. Рік, що минає, був ще одним роком у воюючій країні, зі всіма витікаючими звідси наслідками. Я не хочу підбивати його підсумки. Бо підбивати підсумки  — це ніби креслити жирну риску під виконаними математичними діями в стовпчик: ось тут ми додали (друзів, грошей, проблем, перспектив — потрібне підкреслити),  відняли (друзів, грошей, проблем, перспектив, ну, ви зрозуміли…), помножили на щоденні будні, поділили на нереалізовані плани і —  що отримаємо в «сухому залишку»? Якою цифрою це підсумувати і де, зрештою, знайти «задачник», аби подивитися правильну відповідь, — якщо вона узагалі існує?..

Кожен із нас на Новий рік починав нове життя, але вистачало його ненадовго, тому що жити-то треба... Новий рік — це симулякр. 1 січня —  звичайний день, такий самий, як і всі інші, якщо тільки ви не переборщили з алкоголем чи олів’є напередодні. Почати життя з «табули раси», змінити його, зробити усе те, до чого не доходили руки попередні 365 днів можна будь-коли, не чекаючи, коли впаде остання голка з ялинки, яка тоскно припадає пилом у кутку.

 Усі ми мали великі надії, багато робили для того, щоб усе, про що мріяли, збулося. Комусь це вдалося, комусь ні, проте в усіх нас є одне спільне: Новий рік дає нам надію на майбутнє. Його сила — в його семантиці. Цокаючись бокалами з шампанським, усі ми віримо, що новий (свіжий, ще в хрумкій упаковці) рік, що маячить попереду, подарує нам нове життя — правильне, успішне, з високими цілями та досягненнями. І, загадуючи під святковий передзвін бажання, стискаємо кулаки: агов, ти, те, що нас не вбило, —  начувайся, бо тепер наша черга...